Ana Sayfa
Hakkımızda

HAKKIMIZDA

Sakarya Üniversitesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı, eğitim-öğretim birimlerine, araştırmacılara, öğrencilere, personele ve yönetim birimlerine bilişim desteği sunmak amacıyla Üniversitemizin kuruluşu olan 1992 yılında Genel Sekreterliğe bağlı bir birim olarak faaliyetine başlamıştır.

Verilen Hizmetler;

Bilgisayar, Yazıcı, Projeksiyon, Notebook vb. Bilişim Ürünleri satınalam, bakım, onarım, kurulumları, Network bakım, onarım, imalatı, Sunucu Yönetimi, Yedekleme, Network Aktifleri Yönetimi, Kullanıcı Destek, Öğrenci Kablosuz İnternet Desteği, Merkezi Santral Hizmeti, Telefon Hizmeti, e-imza hizmeti, EBYS sistem yönetimi, kullanıcı desteği, Güvenlik Kamera Sistemi, Kablosuz İnternet Hizmeti vb.


Yerleşim

SAÜ Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı, Rektörlük idari binasının 4. katında 630m2 kapalı alanda faaliyetini sürdürmektedir. Tamamı Daire Başkanlığı'nın kullanımında olan katta, şube müdürlüklerine ait ofisler kümelenmiş şekilde yer almaktadır.

Başkanlığımıza ait Ayniyat Deposu Rektörlük İdari bina zemin katında yer almaktadır.

Üniversitemiz sunucu odası SAÜSEM Binası zemin katında yer almaktadır.

Başkanlığız Mediko Sosyal Merkezi yanında 3 laboratuvar ve 160 bilgisayarlık Merkezi Bilgisayar Laboratuvarında da 2 personel ile hizmet vermektedir.


Personel Durumu

Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığında 1 Daire Başkanı, 4 Şube Müdür Vekili, 1 Şube Müdürü, 4 Öğr. Gör., , 4 Tekniker, 6 Teknisyen, 4 VHKİ., 1 Memur, 7 Bilgisayar İşletmeni, 4 Sürekli İşçi olmak üzere toplam 36 personel çalışmaktadır. (14/05/2019 itibariyle)


Teknoloji Önceliklerimiz

  • Sunucu ve Depolama Teknolojileri
  • Kurumsal Uygulamalar
  • Network
  • Siber Güvenlik

Satınalma Kaynaklarımız

  1. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
  2. İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı

Satınalma Yöntemlerimiz

  1. Doğrudan Temin
  2. İhale
  3. Devlet Malzeme Ofisi

Tedarikçi Seçim Kriterlerimiz

  • Tecrübe
  • Sertifikalar
  • Fiyat Düzeyi
  • Kurumun işleyişi ile ilgili bilgi sahibi olması,
  • Sektöründe tanınmış, saygınlığı ve tutarlı bir yönetim sistemine olması,
  • Sözleşme şartları ve taahütlerine uyum.
  • İstenilen ürünleri zamanında ve sorunsuz olarak temin ve teslim edebilmesi,
  • Tedarikçinin Çalışma tarzı ve Kültür
  • Tedarikçilerin Özgün Teknik Bilgi ve Yetenekleri
  • Tedarikçinin Finansal Durumu
  • Esneklik ve Teknik Yeterlilik

 


Ürün Seçme Kriterlerimiz

  • Güvenlik
  • Güvenilirlik
  • İlk satın alma fiyatı
  • Birlikte çalışabilirlik
  • Açıklık
  • Toplam sahip olma maliyeti
  • Veri gizliliği
  • Mevcut personel becerileriyle desteklenebilir olması
  • Yönetim ve bakımının kolay olması

Satınalma - Proje Kararı Kriterlerimiz

  • Ekonomik fayda
  • Toplumsal fayda
  • Çevre değerleri
  • Kar
  • Kurum değerinin artması
  • Kurum değerinin korunması
  • Kurumsal prestij
  • İş Süreçlerine fayda
  • Personel azalması
  • İş Yükü Azalması
  • İş yapma alışkanlıklarının değişimi
  • Riskler
  • Büyüme potansiyeli