Sakarya Üniversitesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı, eğitim-öğretim birimlerine, araştırmacılara, öğrencilere, personele ve yönetim birimlerine bilişim desteği sunmak amacıyla Üniversitemizin kuruluşu olan 1992 yılında Genel Sekreterliğe bağlı bir birim olarak faaliyetine başlamıştır.
Verilen Hizmetler;
Bilgisayar, Yazıcı, Projeksiyon, Notebook vb. Bilişim Ürünleri satınalam, bakım, onarım, kurulumları, Network bakım, onarım, imalatı, Sunucu Yönetimi, Yedekleme, Network Aktifleri Yönetimi, Kullanıcı Destek, Öğrenci Kablosuz İnternet Desteği, Merkezi Santral Hizmeti, Telefon Hizmeti, e-imza hizmeti, EBYS sistem yönetimi, kullanıcı desteği, Güvenlik Kamera Sistemi, Kablosuz İnternet Hizmeti vb.
Yerleşim
SAÜ Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı, Rektörlük idari binasının 4. katında 630m2 kapalı alanda faaliyetini sürdürmektedir. Tamamı Daire Başkanlığı'nın kullanımında olan katta, şube müdürlüklerine ait ofisler kümelenmiş şekilde yer almaktadır.
Başkanlığımıza ait Ayniyat Deposu Rektörlük İdari bina zemin katında yer almaktadır.
Üniversitemiz sunucu odası SAÜSEM Binası zemin katında yer almaktadır.
Başkanlığız Mediko Sosyal Merkezi yanında 3 laboratuvar ve 160 bilgisayarlık Merkezi Bilgisayar Laboratuvarında da 2 personel ile hizmet vermektedir.
Personel Durumu
Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığında 1 Daire Başkanı, 4 Şube Müdür Vekili, 1 Şube Müdürü, 4 Öğr. Gör., , 4 Tekniker, 6 Teknisyen, 4 VHKİ., 1 Memur, 7 Bilgisayar İşletmeni, 4 Sürekli İşçi olmak üzere toplam 36 personel çalışmaktadır. (14/05/2019 itibariyle)
Teknoloji Önceliklerimiz
Satınalma Kaynaklarımız
Satınalma Yöntemlerimiz
Tedarikçi Seçim Kriterlerimiz
Ürün Seçme Kriterlerimiz
Satınalma - Proje Kararı Kriterlerimiz